Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Sposoby załatwiania spraw w XII LO im. S. Wyspiańskiego w Łodzi.
- Sekretariat szkoły przyjmuje podania, skargi, wnioski i pisma interesantów.
- Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową, elektroniczną lub faksem.
- Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
- Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji, dotyczących sposobu załatwiania spraw.
Sekretariat
Godziny urzędowania sekretariatu:
- od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00
- Sprawy uczniowskie załatwiane są od godz. 9.00 – 14.00
Ponadto sekretariat wykonuje:
- Zapisy oraz wypisy uczniów.
- Wydaje legitymację.
- Wydaje duplikaty legitymacji oraz duplikaty innych dokumentów.
Osoba starająca się o duplikat danego dokumentu powinna złożyć w sekretariacie szkoły stosowne podanie. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, koszt wydawania duplikatów jest odpłatny.
Ponadto sekretariat szkoły wykonuje zadania i inne polecenia zlecone przez dyrektora oraz wynikające z działalności statutowej szkoły.
Kontakt
- (sekretariat – I piętro)
- tel./fax 42 633 40 82
- e-mail: kontakt@lo12.elodz.edu.pl
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 18-01-2023 - Edycja treści
- 17-03-2021 - Edycja treści
- 20-05-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 906