Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij
06-07-2015
Rodzaj zamówienia: Zapytanie ofertowe

ZAPYTANIE CENOWE: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ (OKNA, STOLARKA, PARAPETY) W XII LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W ŁODZI.

Stan postępowania: Rozstrzygnięty

dodano: 06-07-2015

Zapytanie ofertowe

Łódź, dnia 6 lipca 2015

Znak sprawy: LO12 1/2015

..................................................................

..................................................................

..................................................................

(dane adresowe wykonawcy)

Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie zamówienia obejmującego:

Zamawiający:

XII Liceum Ogólnokształcące w Łodzi, Łódź 91-409, al. Anstadta 7, regon: 000731710, NIP: 725-10-72-503.

Przedmiot zamówienia:

wymiana stolarki okiennej (okna, stolarka, parapety) w XII Liceum Ogólnokształcącym w Łodzi w salach: H (6 okien), P1 (2 okna), F (1 okno), K1 (6 okien), G (2 okna), A1 (1 okno), M3 (2 okna), M4 (2 okna), biblioteka z czytelnią (3 okna), pokój metodyka (2 okna), gabinet medyczny (1 okno). Okna muszą mieć certyfikaty.

Termin wykonania zamówienia: do 28 sierpnia 2015

Sposób przygotowania oferty:

  1. Oferta musi być złożona w formie pisemnej w postaci tradycyjnego pisma lub w formie elektronicznej

    1. na adres: XII LO w Łodzi, Łódź 91-409 Łódź, al. Anstadta 7

lub

    1. za pośrednictwem poczty elektronicznej: lo12@binar.pl

Oferta musi dotrzeć do szkoły do dnia 24 lipca 2015 do godz. 10:00. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego, a nie data jej wysłania.

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

  1. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz Oferty załączony do zapytania.

  2. Wykonawca może zaproponować jedną cenę i nie może jej zmienić.

  3. Cena oferty powinna być podana w PLN liczbowo i słownie i obejmować koszty całkowite związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

  4. W przypadku składania oferty w postaci tradycyjnego pisma należy ją złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści.

Koperta powinna być zaadresowana na adres zamawiającego i oznaczona „Oferta na wymianę stolarki okiennej”

Podmiot udostępniający informację:
XII Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Wyspiańskiego w Łodzi
odpowiada: Tomasz Derecki
data: 07-06-2016
wytworzył: Tomasz Derecki
data: 07-06-2016
data: 07-06-2016
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 06-07-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 27